VICHY ''AQUALIA THERMAL RICH'' . PINIGAI MESTI Į BALĄ?

                Sveika,
Jei skaitai mano bloga ilgesnį laiką - žinai, jog vardan savo sausos odos gerovės, visuomet ieškau naujų drėkinamųjų produktų kurie gali pagelbėti mano odai. Na ir žinoma, dauguma bandytų produktų apžvalgomis pasidalinu būtent čia. Kremo patekimo pas mane istorija labai paprasta - atsikėliau į Prancūziją nenusipirkusi naujo kremuko, o senasis ėjo į pabaigą. Greitai užbėgusi į vaistinę nubėgau tiesiai prie VICHY produkcijos, nes iš keleto turėtų mėginėlių labai norėjau išbandyti būtent tuos kremus. Ir žinoma sužinojau, ka jie skirti truputį brandesnei odai :) Ir išsirinkau šį - taip pat skirta odos drėkinimui. Na, tik jaunesnės.
Kadangi kremas buvo perkamas greituoju būdu, neturėjau galimybės pasiskaityti atsiliepimų ir apžvalgų internete. Grįžus ir padarius tą namie, šiek tiek nusivyliau, nes nuomonės nebuvo pačios geriausios. Bet ar mano nuomonė lygiai tokia pati?


Visų pirma tai šiam kremui, kuris skirtas sausos ir jautresnės odos drėkinimui - tikrai trūksta drėkinimo. Nepatariu jo merginoms, kurių oda nuo sausėjimų šerpetoja ir sukelia didesnių nemalonumų. Tiesą sakant, šis kremas gali netgi dar labiau ją pasausinti, nes jame yra didokas kiekis alkoholio bei trūksta antioksidantų ir naudingų vitaminų. Sudėtyje yra ir odą erzinančių ingredientų, kurie gali stipriai paerzinti jautrią odą. Gamintojai žadą velvetinės odos įspūdį. Taip, kreme esantys silikonai šią užduotį įvykdys, tačiau odai iš to jokios naudos, kadangi vaizdas labiau dekoratyvinis ir vienkartinis nei išliekantis ilgai ir padedantis taisyt odos būklę. Jeigu man reikėtų paieškoti ir pozityviosios produkto pusės, pasakyčiau - malonus ir švelnus kvapas. Taip pat patinka jausmas užsitepus kremą, kadangi paminkština odą. Na ir žinoma, mėlyna pakuotė (turbūt simbolizuojanti drėkinimą ) asmeniškai man graži, minimalistinė.
Mano galutinis verdiktas toks, kad šio produkto aš nerekomenduoju jeigu ieškote stipraus ir veiksmingo kremo. Jeigu norite paprasto, labiau odą maitinančio, nei drėkinančio - prašau, manau šią užduotį jis puikiai įvykdys.

Tikiuosi įrašas buvo naudingas ir patiko.
Nepamirškite sekti manęs instagram - https://www.instagram.com/sensitivi/
ir užsiprenumeruoti šį blogą, kad nepraleistumete naujienų :)

Iki,
Deimantė.

Komentarai

Populiarūs įrašai