Catrice All Matt Plus pudros apžvalga.

Sveikos merginos!
Seniai rašiau, o per tą laiką išbandžiau daugybę gerų produktų ir vieno iš jų aptikimu su jumis pasidžiaugsiu šiandien.
Vaikščiodama Eurokos parduotuvėje žvalgiausi sau naujos pudros ir tuo tarpu mano akis užkliudė ''Catrice Cosmetics'' stendas, kurio firma buvo man naujai atrasta. Pabandžiau ją iš meginėlio patepdama kremą sau ant riešo. Pirmi įspūdžiai? Labai geri! Pudra tepėsi lengvai, tolygiai padengė odą, o spalva kuri buvo pati šviesiausia (Light Beige) būtent atitiko mano spalvos odą.

Iš tiesų  pradžiai abejojau ar pirkti, nes firma nebuvo žinoma man, o ir iš kitų iki tol nebuvau nieko išgirdusi. Peržvelgiau sudėtį (mano oda linkusi sausėti, todėl mieliau renkuosi pudrą, kurių sudėtyje yra aliejų) radau sudėtyje aliejų, kurių ir ieškojau. Ir tada pagalvojau,kodėl gi nenusipirkus?...

Po kelių naudojimo dienų jau nė kiek nesigailėjau savo pasirinkimo ir netgi priešingai- labai džiaugiausi savo nauju pirkiniu. Ji- ilgai išliekanti bei matinį efektą suteikianti pudra, kuri puikiai drėkina odą. Jos sudėtyje yra šviesą atspindinčių pigmentų todėl ji suteikia lygios odos efektą. Puikiai tiks sausai odai. Ir kas labai patiko- ji nesudaro ,,kaukės'' efekto ir yra labai lengva, puikiai tiks kasdieniam makiažui. Didelis pliusas tas, kad prekė yra labai gera ir galbūt netgi kiek nuvertinta pagal savo kainą. Už ją mokėjau 6 eurus ir keletą centų,kurių dabar tikslaus skaičiaus neprisiminsiu.
Tiesiog žinau, kad šis produktas vertas ne vien mano dėmesio ir tikrai jį rekomenduoju. O pati žinau, kad pirksiu šį kremuką pakartotinai.



Iki pasimatymo,

    Deimantė.

Komentarai

Populiarūs įrašai