Avon Luxe: silken foundation


Sveikos,
Esu čia su nauju įrašu, kuriame aptarsiu Avon Luxe linijos pudrą.
Kadangi esu AVON katalogo konsultantė, su lyg kiekvienu nauju katalogu prisisakau daugybę kosmetikos, kūno priežiūros gaminių. Vartant katalogą mano akis užkliudė prabangiai atrodanti skiltis, kurioje buvo LUXE linijos gaminiai. Kadangi savo Catrice pudrą baiginėjau, nusprendžiau paieškoti naujos pudros, kuri būtų lengva, tinkanti kasdieniam naudojimui. Sužavėta aprašymo ir atsiliepimų internete nusprendžiau įsigyti Luxe: silken foundation gaminį.
Paėmusi jį į savo rankas nekantravau išbandyti. Pirmadienį ryte atsikėliau visiškai neišsimiegojusi ir nusprendžiau pasidažyti su šia pudra, nes veido oda atrodė siaubingai, o paakiai tarsi sumušto žmogaus.
Pirmasis dalykas kurį pastebėjau pasidažiusi buvo tai, kad ši pudra puikiai sulygina veido spalvos odą, yra lengva, nesudaro kaukės efekto, pagyvina veido odą suteikdama jai spindesio ir ją drėkina.
Ji puikiai tiks sausai, ar mišriai veido odai, tačiau mano nuožiūra ši kosmetinė priemonė netiks riebiai veido odai, nes ji savo sudėtyje turi aliejų.
Tačiau norinčioms gero maskavimo sakau- ši priemonė ne jums. Ji tiks norinčioms lengvo makiažo dienai.
Mano vertinimas 10/10 esu labai patenkinta šiuo pirkiniu.
Rekomenduoju.


Iki pasimatymo,
Deimantė.

Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai