A V O N makiažo fiksatorius

Sveikos gražuolės,

     Grįžtu su nauju įrašu kuriame kalbėsiu apie AVON makiažo fiksatorių. Nuomonių apie jį esu girdėjus įvairių - gerų ir blogų,todėl šiame įraše norėčiau išsakyti savo nuomonę apie jį ir tikiuosi kuriai nors šis įrašas pagelbės.
     Pirmasis mano įspūdis jį gavus buvo ''oho,jo daug''. Taip, jo yra daug (125ml),tai mano nuomone jo užteks ilgam,nes nemanau jog šis dalykas naudojamas kasdien visoms.
     Kalbant apie patį produktą, tai jo kokybė manęs nenuvylė. Naujųjų metų naktį nuėjau miegoti su makiažu ( niekad to nedarykit,baisiausias dalykas ką gali patirt jūsų oda ) , tai ryte po šešių valandų miego viskas buvo savo vietoje. Tušas nenubėgęs- kas yra labai keista- pudra išsilaikiusi pakankamai gerai. Šis makiažo fiksatorius pilna kaina kainuoja 10 eurų, tačiau AVON kataloge jam dažniausiai būna akcija.Manau kaina tikrai atitinka kokybę.
     Tačiau nepamirškim ir minusų. Nors man jis labai patinka,negaliu nepaminėti ir minusų jums. Purškiant jį iš labai arti ir purškiant daug veidą ''išmėto'' plėmais,tai siūlyčiau purkšti jį iš tolimesnio atstumo ir nepersipurkšti.
   Mano vertinimas 9 iš 10.


AČIŪ, KAD SKAITOTE.


         Su meile,
                  Deimantė

Komentarai

Populiarūs įrašai