ODA AKTYVUSIS PRAUSIKLIS SU GLIKOLIO RŪGŠTIMI 7%. Ar veiksminga?

Sveikos merginos,
nors mano bloge daugiausia įrašų galite surasti apie dekoratyvinę kosmetiką - tai nereiškia, jog man nerūpi veido odos priežiūra. Tiesą sakant man daug labiau patinka pirkti visokias kaukes, serumus, kremus skirtus veido odai puoselėti ir ją prižiūrėti. Tik asmeniškai man, daug sunkiau yra aprašyti veido kremą nei makiažo pagrindą. Kadangi šį blogą noriu paversti erdve, kurioje dažniau kalbėčiau apie save, apie įvairesnius gyvenimo dalykus, ne vien kosmetiką - nuo to pamažu pradėsiu šiandien. Jūsų teismui šviežiai iškeptas įrašas apie ODA veido prausiklį. 
Turbūt turėčiau pradėti nuo pirmo vaizdo pamačius šį prausiklį - įpakavimas. Asmeniškai man visas grožis slepiasi pakuotės paprastume. Balta dežutė, sidabrinėmis didesnėmis raidėmis firmos pavadinimas. Apačioje matome rūgšties pavadinimą ir jos kiekį prausiklyje.
Pati Glikolio rūgštis pasižymi priešuždegiminiu poveikiu, skatina kolageno gamyba (kolagenas lemia odos elastingumą). Kadangi ji yra pati skvarbiausia rūgštis - prausiklis pašalins ne tik jūsų makiažo likučius nuo odos paviršiaus, bet pašalins kenksmingus nešvarumus ir gilesniuose jūsų odos sluoksniuose. Žodžiu, trumpai tariant - veido priemonė skirta ne tik jos nuprausimui, bet ir netgi savotiškam gydymui.
Naudojimas ?
Pas mane jis atsirado per mano gimtadienį (ha, tarsi kažkam tai įdomu). Jį gavau iš savo draugės, tikrai ne iš kompanijos ir niekas už šį įrašą man pinigų nemokėjo. O gavau, todėl nes pati paprašiau. Jau ilgą laiką norėjau įsigyti,bet kaži ar būčiau jį nusipirkus net iki dabar...Bet dabar ne apie tai. Noriu visoms rekomenduoti prieš naudojimą paskaityti instrukciją, nes šio produkto naudojimas yra kiek neįprastas. Prausiklį reikia tepti ant sausos veido odos! Nežinau kaip jūs, bet aš tokio varianto tikrai nebuvau girdėjusi. Tai va, nusivalot odą,nusausinat, užsitepat prausklį. Perspėju, kad graužimas ar kitokie ne itin malonūs pojūčiai yra visiškai normalus dalykas, kadangi prausiklis yra su rūgštimi. Galite palaikyti netgi kelias minutes, kaip šiokia tokia kaukę jeigu jūsų oda dabar išgyvena bėrimų metą. Gerai nusiprausiat veiduką, nusivalot, patepat kremuku ir vuola! Taip pat, patarčiau nekartoti mano klaidos ir jeigu norit akivaizdesnių rezultatų - naudokite priemone ryte ir vakare.
Rezultatai?

Kadangi kaip jau supratote, produktą iš pradžių naudojau ne taip kaip reikia akivaizdžių rezultatų nemačiau ir bijojau, kad teks nusivilti šiuo visų giriamu dalykėliu. Na, bet atėjo man į protą geniali mintis - pasiskaitinėt daugiau apie produką. Pradėjau naudoti taip kaip reikia. Ryte ir vakare, tepant ant sausos odos. Ir maždaug po dviejų savaičių odos būklė atrodė tikrai pagerėjus. Tiesą sakant ji vis dar gerėja. Turėjau daug spuogų ''po oda'' kuriu nesimatydavo, negalėdavai išspausti - tik jausti braukiant pirštu...Jų beveik nebėra. Poros ant nosytės sumažėję ir manęs nauji ''draugužiai'' nebeaplanko prieš svarbią ar jokią kitą dieną.

Nuoširdžiai rekomenduočiau šią priemonę merginoms, kurios nori ją pameginti. Tik nepamirškit naudoti taip kaip reikia ir žinoma negalvokit, kad ši priemonė yra stebuklas, kuris jūsų odą padarys nerealią. Prausiklis tikrai padės, tik neturėtumete pamiršti, kad mūsų odos būklė priklauso nuo daugybės kitų veiksnių.

Tikiuosi įrašas buvo naudingas!

Komentarai

Populiarūs įrašai