MAC PRO LONGWEAR MASKUOKLIS. PONAS TOBULYBĖ SU TRŪKUMAIS?

Sveikos merginos,

Tiesą sakant labai džiaugiuosi, jog pagaliau rašau įrašą apie šį visų numylėtą dalykėlį. Pamenu, kai nakvojau pas drauge, neturėjau pasiėmusi kosmetinės. Na,tai kur aš be veido ryte keliausiu? Pagrindinė priemonė, kurią naudojau buvo šis maskuoklis. Pasinaudojus, visiškai nesupratau kuo jis taip traukia kitas merginas ir kodėl jo kelias į mūsų kosmetine dažniausiai yra lydimas raudonu pagyrų kilimu. Tai va žinokit, tą pačią dieną aš atsiradau prie ''Douglas'' parduotuvių kasų rankose laikydama šį mažylį. Sakyčiau ironiška. 
Pradedant maskuoklio išore - man labai patinka juoda, minimalistinė dežutė kurią puošia MAC firmos ir maskuoklio pavadinimai. Taip pat ant šono galime pamatyti užrašytą sudėtį, kuri beje yra nebloga. Išėmus iš dežutės į rankas patenka stiklinis buteliukas. Jį puošia tie patys pavadinimai. Buteliuko talpa - 9ML, tai manau tikrai neblogas kiekis, žinant,kad šios priemonės reikia tikrai nedaug.
Pirmąjį minusą galim pastebėti iškart, kai norime išspausti maskuoklį ant rankos/veido ar bet kur, kur patogu jums. Kadangi šios maskuojamosios priemonės reikia nedaug (kadangi užsidėjus perdaug, subėga į raukšleles), su šiuo spaudžiamu dozatoriumi dažniausiai tinkamo kiekio išspausti nepavyksta. Žinoma, šią bėdelę galima išspręsti labai paprastai - zonas, kuriose naudojote maskuoklį galite užfiksuoti biria pudra. Nors man šis dalykas nėra patogus, kadangi birios pudros beveik nenaudoju. Labai lengvai sklaidosi, tačiau labai greitai stingsta, todėl palikti neišsklaidytą ant veido ir bėgti suktis kitais reikalais - tikrai nepatariu. Pati maskavimo kokybė - tikrai labai gera. Maskuoja stipriai, tačiau veidas toli gražu neatrodo perkrautas ar netgi apkrautas. Sakyčiau netgi visai natūraliai, žinant, kad maskavimas tikrai ne iš prastųjų. Taip pat rekomenduoju atsirinkti tinkamą atspalvį - man ta padėjo padaryti mergina, dirbanti Dougle būtent su MAC kosmetika. Abi žiūrėjome ir rinkome atspalvį, kuris labiausiai tinka su mano naudojamu makiažo pagrindu ir prie mano odos. Išsirinkome - MC15. Bijau sumeluoti, bet man atrodo jog šis atspavis yra pats šviesiausias. Užsidėjus atrodo tikrai šviesus, tačiau vėliau vos oksiduojasi ir prisitaiko puikiai prie odos. Na ir šiaip, maskuoklį dažniausiai naudoju pašviesinimui, todėl jis man puikai tinka. Todėl tikrai patariu nepabijoti paklausti konsultančių atnešti jūsų naudojamos pudros pavyzdėlį ant rankos ir šalia išsispausti žiūrinėjamus maskuoklio atspalvius. Neišmesit pinigų į balą ir turėsit tikrai gerą dalyką savo
kosmetinėje. 

Taigi, apžvelgus visą mano įrašą turėtume suprasti, kad šis dalykėlis tiks merginoms, norinčioms stipresnio ir kokybiško maskavimo. Ir pamiršau paminėti, bet maskuoklis išsilaiko tikrai ilgai ir nekemša porų! Skamba kaip tikra pasaka, tiesa? Na pasaka, nebūtų pasaka, jeigu joje nenutiktų kažkas blogo. Šiuo atvėju mūsų kenkėjas yra dozatorius. Higieniška, tačiau tikrai nepatogu norit nedidelio kiekio. Nors čia galbūt labiau reikia ''atkalti sistemą'' ir viskas bus čiki!
Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju ir prašau į komentarų skilti palikti įrašų pageidavimus! 


MASKUOKLĮ GALITE UŽSISAKYTI ČIA .

Komentarai

Populiarūs įrašai