IŠBANDOME SEPHORA KAUKES. PIGU IR VEIKSMINGA?


Sveika,

 Bevaikštant Beržerako gatvelėmis ( Prancūzija) visiškai netikėtai užklupau Sephora. Tikrai nesitikėjau, kad miestelyje, kuris turi turbūt vos trisdešimt tūkstančių gyventojų (kaip ir mano gimtasis miestelis) galima rast šią Dievo palaimos vietelę. Na, užėjus ten išleidau visus turimus pinigus, tačiau išėjau laiminga... Žinot kaip ten būna :) Ir šiandien noriu pasidalinti su tavimi keleto nusipirktų dalykų apžvalgomis.
Manau, kad dažniausiai Sephora atpažįstamos kaukės yra vienetinės, uždedamos. O tokių aš tikrai nemėgstu - būtent dėl to pasirinkau šias, tepamas. Nežinau kodėl, bet esu susidariusi viziją, jog jos daug geriau išvalo odą.  Beje, šių kaukių pakuotė labai patogi ir nors ant pakelių užrašyta, jog ji skirta keturiems naudojimams - man maniškių užteks tikrai daugiau. Manau už vieną mokant 5,95 E tiek naudojimų - visai patogus reikalas piniginei :)


SEPHORA BLUE CLAY MASK :

Šios kaukės paskirtis - pašalinti nešvarumus ir jų pėdsakus,detoksikuoti odą iškart po pirmo naudojimo ir suteikti jai švytėjimo. Kadangi ši kaukė yra valanti poras, tikėjausi jos stiprios, pasausinančios odą. Prisipažinsiu, nustebau kai ją nusiplovus oda jautėsi itin minkšta ir nebuvo stipraus tempimo jausmo, kurį, kaip sausos odos savininkė jaučiu po kiekvienos kaukės naudojimo. Pati odos būklė atrodė truputį pagerėjusi. Nors pirmo bandymo metu mano oda išgyveno spuogų krizę, panaudojusi ją pastebėjau, kad oda atrodo lygesnė ir kaukė sutraukė poras. Beveik tikra pasaka. Manau panaudojus dar daugiau kartų ši kaukė būtų tikrai pigus ir naudingas dalykas odai. Ah, tiesa... Šios kaukės kvapas gali erzinti. Iš pradžių atsidarius pakuotę - užuodžiau plastiką (tikiuos tai pačios pakuotės kvapas), o veliau mano uoslei pavyko aptikti malonų, gaivų, ''jūros'' kvapą. Kaip supratai, man ši kaukė tiko ir patiko, todėl ją tikrai rekomenduoju :)
SEPHORA WHITE CLAY MASK :

Šios kaukės paskirtis -  papildyti odą mineralinėmis druskomis ir mikroelementais, sumažinti tempimo jausmą ir suteikti jai komforto.  Ši kaukė manęs nenustebino. Nors realiai, jos paskirtis ir nėra suteikti odai kažką wow, kas būtų pastebima iškart po pirmo karto. Galbūt ji šiek tiek paminkštino ir pašviesino mano odą, bet nemanau, jog tai kaukė, kurią norėčiau dar kartą užsitepti. Žinoma, galbūt dėl akivaizdesnio rezultato ir maitinimo reiktų ją dar panaudoti. Bet jeigu mano nuomonė pasikeis - šis įrašas būtinai bus pataisytas :)

Na ir kaip visuomet, viliuosi jog įrašas patiko ir buvo naudingas.
TAIP PAT NEPAMRŠKITE SEKTI MANE INSTAGRAM : https://www.instagram.com/sensitivi/

Iki,
Deimantė.

Komentarai

Populiarūs įrašai