GRAŽINKIT MAN PINIGUS?? DIOR FOREVER UNDERCOVER PUDROS APŽVALGA.

Sveika,           

Galiu pasakyti, jog skrydžių atidėjimas yra labai pavojingas reikalas. Ypač merginoms.  Maniškis skrydis iš Romos atgal į Prancūziją buvo atidėtas kelioms valandoms. Sėdint mažyčiame oro uoste ant jo nepatogių kėdžių kojytės automatiškai ima prašytis pasivaikščiojimo.  Na ir žinoma, kurgi jos daugiau nuneš jei ne į kosmetikos skyrių vienintelėje parduotuvėje. Iš pradžių įsigyjau šią pudrą. Vėliau imiau svajoti apie ten likusi tušą. Ką dar galiu pasakyti - tai svajokit drąsiai, nes maniškė svajonė išsipildė už gerų penkiolikos minučių. Tušas buvo mano rankose. Nors pinigų šiek tiek ir gaila, tačiau šių dalykų man jau tikrai reikėjo. Žinoma, vienintelis dalykas ko man dar reikėjo, tai jais nenusivilt - juk čia ne ''drugstore'' produktai, dėl kurių nebus gaila išleistų dešimt eurų...
Na, šią Dior pudrą panaudojau tiek kartų, jog leidau sau susidaryti nuomonę, kuria dabar pasidalinsiu su tavimi. 
Pradėsiu nuo pačio įpakavimo - nors Dior kosmetika  yra priskiriama prie ''High End'' prekių ženklų iš šios pudros to nepasakyčiau. Pudros buteliukas yra kaip ir plastmasinis (tikslios medžiagos, deja - neįvardinsiu) ir nėra jokio aplikatoriaus. Galbūt gražiau ir moderniau būtų, jei pudra būtų stikliniame buteliuke. Bet kosmetiką perkame ne dėl jos įpakavimų, todėl pernelyg nepriekaištausiu. Pati pudra yra visai lengva, ką gamintojas ir žadėjo - nejutimą ir lengvumą. Tačiau vieno pažado gamintojas neįvykdė - tai FULL COVERAGE. Užsidėjus sluoksnį pudros, pasakyčiau jog ji yra vidutinio maskavimo. Nežinau, galbūt užsitepus kokius penkis sluokslius mano veidas atrodytų taip, lyg ant jo tupėtų pilno maskavimo blynas, tačiau įprastai man užtenka vieno sluoksnio su pilno maskavimo pudromis. Ir aš nemėgstu, kai ant mano veido tupi pudros blynai :)
Kiti minusai kuriuos pastebėjau vos užsitepusi - jog kosmetinė priemonė akivaizdžiai subėga į ''šypsenos'' raukšleles prie lūpų ir sausina mano ir taip sausą odą, nors pudra skirta visiems odos tipams. Vienintelės šios pudros gerosios savybės - lengvai dengiasi ir tolygiai ir gražiai pasiskirsto. Šios priemonės nerekomenduoju. Tiesa, jums gali patikti ir tikti, bet perkant mano lūkesčiai buvo kitokie, dėl to ir neslepiu nusivylimo :)

Nuotrauka be makiažo ir nuotrauka pasidengus tik šia pudra: 


Komentarai

Populiarūs įrašai