KAIP AŠ PRIŽIŪRIU SAVO SAUSĄ ODĄ?

Sveika,

Veido odos priežiūra tapo vienas iš svarbiausių dalykų mano kasdienybėje. Kyla vis didesnis noras vaikščioti be makiažo, dėti kaukes kone kiekvieną dieną ( bet šito daryt negalima, taip dar labiau gali pakenkti savo odai), tinkamai ją drėkinti, gerti daug vandens ir panašiai. Kaip žinai, mano oda yra sausa, todėl jai reikia suteikti pakankamą drėkinimą, kas yra be galo sunku.
Nors tiesą sakant, su dabar mano naudojamais produktais - man tas puikiai pavyksta. Prieš pradėdama dalintis, noriu pasakyti jog visos  priemonės(bent jau turėtų būti) yra plačiau aprašytos mano bloge, todėl jei reikės išsamesnės informacijos - ją gali rasti čia pat.
Taip pat perspėju, jog tokios priemonės, kaip - makiažo valikliai, tonikai ar pieneliai nebus aprašomi, nes mano draugijoje tie patys ilgai neužsibūna.  Minėsiu 4-5 pagrindinius savo odos geriausius draugus. Ir manau pats laikas pradėti!

1. VEIDO VALYMO KEMPINĖLĖ.

Šio dalyko aš nenaudojau iki pirmojo susitikimo su vaikino tėvais. Šią nuostabią ir naudingą veido valymo kempinėlę padovanojo jo mama. Ir tiesą pasakius - įsimylėjau. Ne, ne vaikino mamą, o kempinėlę :D
Juk kaip pastebėjote, grožio salonuose neveltui jas naudoja - jos daug geriau nuvalo makiažo ir negyvos odos likučius. Visuomet ja trinu veidą vos tik susišlapinus veidą ir vėliau nuplaunu veido prausiklio /  šveitiklio likučius. Po kurio laiko naudojimo mano oda tikrai pagyvėjo, todėl rekomenduoju šį dalyką turėti kiekvienai :)

2. 
RŪGŠTINIS VEIDO VALIKLIS.
Spėju tokio dalyko daugelis merginų nenaudoja...O patikėk - vertėtų. Sveika oda priklauso nuo daugybės faktorių, vienas iš jų - rūgščių ir šarmų balansas. Pakitus natūraliam odos rūgščių - šarmų balansui, oda praranda reikalingą drėgmę ir pasidaro sudirgusi bei šiurkšti, o tokią odą lengviau pažeidžia bakterinės infekcijos.
Mano naudojamas veido prausiklis yra - ODA AKTYVUSIS PRAUSIKLIS SU GLIKOLIO RŪGŠTIMI 7%. Glikolio rūgštis yra viena dažniausiai naudojamų rūgščių. Jos molekulės yra nedidelės, todėl ji yra itin svarbi ir pasižymi ypač efektyviu veikimu. Šis prausiklis man beprotiškai pagelbėjo kovoje su mano giluminiais spuogais. Po beveik pusės metų naudojimo mano odos būklė akivaizdžiai pagerėjo ir didžiąją dalį nuopelnų noriu skirti būtent šiam dalykui. Iš mano rutinos jis jau niekur nebedings, todėl nuoširdžiai rekomenduoju tinkamai rūpintis savo oda ir tau.
DAUGIAU APIE PRAUSIKLĮ PASPAUDUS ČIA .

3. TINKAMAS VEIDO KREMAS.

Mano sausai odai privalu skirti tinkama drėkinimą. Šiuo metu mano naudojamas veido kremas yra VICHY AQUALIA THERMAL RICH. Tiesa, šis kremas nėra pats geriausias (geriausio sau dar net neradau ). Jis yra labiau maitinantis, nei drėkinantis, tačiau man labai patinka jo suteikiamas glotnumo, švelnumo efektas ir taip, kaip jis pagyvina odą. Beto, puikiai žinai, kad net nelabai patinkantį, tačiau ne tokį blogą produktą gaila išmesti ir jis vistiek susinaudoja. Todėl prieš perkant bet kokį produktą rekomenduoju pasiskaityti atsiliepimus ir išsirinti tinkamiausią, kad nenutiktų kaip man!
DAUGIAU APIE KREMĄ : SUŽINOK ČIA

4. VEIDO SERUMAS

Dar vienas ypač svarbus, bet ne visų naudojamas produktas. Šiuo metu mano mėgstamiausias veido serumas - CELL FUSION C HYALIURON CLINIC giliai drėkinantis veido serumas. Hialiurono rūgštis yra viena brangiausių ir geriausiai drėkinančių rūgščių, tai nenuostabu, kad ši serumą taip pamilau. Šis serumas intensyviai drėkina mano odą, padidino jos elastingumą bei stangrumą. Žinoma, dar padėjo jai tapti daug lygesne. Patikėk, šis produktas yra vertas tavo dėmesio!
Na ir su laiku, sulauksi išsamios jo apžvalgos :)



Viskas, mano visada naudojamos priemonės jau išvardintos. Žinoma, savaitės bėgyje bent porą kartų tepu įvairias kaukes. Jos keičiasi, todėl nemačiau reikalo minėti, kai neturiu tikslios ir naudongos informacijos apie jas :) Tikiuosi įrašas buvo naudingas ir patiko. Jeigu turite klausimų - rašykite į komentarus arba  į mano instagram. Taip pat nepamirškite manęs ten sekti!
MANO INSTAGRAM :SPAUSK ČIA

Komentarai

Populiarūs įrašai