CATRICE SUN GLOW MATT BRONZING POWDER. Apžvalga



Sveikos merginos,

Šiandien mano įraše sužinosit apie CATRICE brondzinę pudrą. Manau kaip ir pas daugelį merginų šioji kosmetikos priemonė į mano kosmetinę atkeliavo visiškai neplanuotai, tačiau kaip ir visos priemonės - visada laukiamai. Juolab, kad perkant ją užgaudžiau akciją ir labai didelio nuostolio nepasidariau. Taigi, kokia mano nuomonė apie šį brondzantą?

Mano nuomonė apie šį produktą yra teigiama. Įpakavimas yra patogus naudoti ir neatrodo pigiai. Tik labai jau greit nusitrina užrašai. Bet visumoje - tikrai gražu ir patogu.
Na, dabar turbūt turėčiau papasakoti apie produkto pigmentaciją. Tiesą sakant, jei bandysite tikrint ją braukiant pirštu ant rankos - mažai ką pamatysite. Iš pradžių jau ir aš buvau nusivylus. Tačiau, nespręskim apie knygą iš viršelio? Kažin, šis posakis čia tinka? Tai žodžiu, naudojant šį dalykėlį ant veido, užteka keletos perbraukimų. Nejuokauju.(Rasit nuotraukų apačioje). Brondzantas yra matinis, neturi savyje jokių blizgučių. Tai leidžia sukurti natūralų įvaizdį. ''Nenueina'' dėmemis ir lengvai sklaidosi. Taip pat vienas iš šauniausių dalykų, jog brondzantas yra tinkamas naudoti VEGANAMS! Taip, tai dar vienas nuostabus mano žingsnelis keliaujant link veganiško gyvenimo būdo. Tiesą pasakius, šis dalykėlis man tikrai patinka ir neturiu nieko blogo ką apie jį pasakyti. (Na, labai žiurinčioms sudėtį - galit rast keletą nesaugių ingriedientų kaip ir visur kitur).




NUOTRAUKOS PRIEŠ IR PO BRONDZANTO NAUDOJIMO 



Viliuosi, jog šis įrašas jums buvo naudingas ir patiko.
Iki!

Komentarai

Populiarūs įrašai