MAYBELLINE DREAM BB PURE BEAUTY BALM. Ar vertas dėmesio?

Sveikos merginos,

Šiandien noriu su jumis pasidalinti dar vienos dekoratyvinės kosmetikos priemonės apžvalga. Net neabejoju, kad šią kosmetikos priemone matote tikrai ne pirmą kartą, tačiau tikrai žinau, kad dar yra ir nebandžiusiu. Tai Maybelline DREAM BB PURE BEAUTY BALM.

Asmeniškai, man šis kremukas buvo mano vasaros atradimas. Nenorėjau apsunkinti veido pudra, tačiau norėjosi kažko ir ne su minimaliu maskavimo pajegumu.
Šis BB kremas turi nedaug spalvų pasirinkimų. (tai turėtų būti minusas,tačiau...) Jis puikiai prisitaiko prie jūsų veido odos. Nesvarbu, atspalvis bus ar truputį per šviesus ar per tamsus - jums tiks. Kitas teigiamas dalykas - tiks mėgstančioms natūralų įvaizdį. Jis neapsunkina veido,atrodo tikrai natūraliai, bet svarbiausia - jis ir puikiai maskuoja! ( bent jau aš turiu visai lygią odą ir mane tikrai jo maskavimas tenkina). Kremukas nekemša porų ir sudėtyje turi salicilio rūgšties kuri padeda kovoti su odos problemomis, taip pat SPF15.
Skamba beveik kaip tobulybė, ar ne?

Tačiau šis beveik tobulas dalykėlis turi ir minusų. Asmeniškai man, ši tūtelė nėra labai didelė, todėl naudojant kas dien BB kremo užteks neilgam laiko tarpui. Taip pat savyje turi odą dirginančių medžiagų, todėl labai jautrios ir į alergiją linkusios odos savininkėms gali netikti.

Na, o dabar mano veido nuotraukos prieš/po pasitepimo šiuo kremu :)



Taigi, manau skirtumas aiškai matomas.
Kremą galite įsigyi visose Eurogos ir Drogas parduotuvėse. Kremuko kaina - 
7,20 euro. 
AČIŪ, KAD SKAITĖTE.
IKI!

Komentarai

Populiarūs įrašai