CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE MASKUOKLIO APŽVALGA.

Sveikos merginos,
 Šiandien jums papasakosiu apie CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE maskuoklį, kuris daugeliui jūsų jau turbūt matytas ir žinomas, tačiau ar naudotas?

1. KĄ ŽADA GAMINTOJAS?

  • Puikiai dengiasi bei išlieka itin ilgai
  • Vandeniui atspari skysta tekstūra
  • Optimalus dengimas ir priežiūra

2. MASKUOJAMOSIOS PRIEMONĖS PLIUSAI?

Priemonės konsistencija puiki - nei per tiršta, nei per skysta. Skaidosi lengvai. Jo dengimas tikrai stiprus! Man puikiai užmaskuoja mano visados pamėlusius paakius, nereikalingus spuogelius ar pigmentines dėmeles. Beje, vienas dalykas kuris kliudė mano akį ant pakuotės, tai užrašas ''waterproof'' kas reikštų, jog priemonė yra vandeniui atspari. Ar pasitvirtino? Taip. Mano veidą kliudantys lietaus lašai po pusvalandžio ėjimo, neatskleidė pamėlusių paakių ir spuogelių pėdsakų. Na žinoma, einant į dušą - ši priemonė tikrai dingtų nuo veido. Išsilaiko pakankamai ilgai (5-6h), po jų gali reikėti pataisyti.

3. MASKUOJAMOSIOS PRIEMONĖS MINUSAI?

Ech, kad ir kaip gaila - visuose geruose dalykuose, dažniausiai įsižvelgia kažkas blogo (kaip ir bloguose -gero). Kokie šio maskuoklo trūkumai?
Jis subėga į raukšleles paakių zonoje, todėl kas pusvalandį reikia prabraukti pirštu, jog šios bėdos nesimatytų. Taip pat, po kelių mėnesių naudojimo pastebėjau, jog man paakių zonoje pradėjo kimštis poros ir tai nutiko būtent šios priemonės dėka. Taip pat truputį nehigieniška pakuotė ir mažas spalvų pasirinkimas.

4. GALUTINIS VERDIKTAS?

Aš šiai priemonei sakau TAIP. Manau naudojant ne kasdien ir nepadauginus produkto poros nesikimš. O subėgimus jau įpratau tvarkytis. Asmeniškai man kokybės ir kainos santykis yra puikus. Man patiko.



Tikiuosi jog jums šis įrašas pagelbėjo apsiprendžint pirkti priemonę ar ne. Taip pat nepamirškite užsiprenumeruoti mano tinklaraščio naujienas savo elektroniniu paštu!


Ačiū,kad skaitėte,
Deimantė.

Komentarai

Populiarūs įrašai