MAYBELLINE FIT ME! MAKIAŽO PAGRINDO APŽVALGA.

Sveikos merginos,
 Labai džiaugiuosi turėdama galimybę vis daugiau rašyti ir vis daugiau pasidalinti su jumis. Šiandien turite galimybę paskaityti mano nuomonę apie MAYBELLINE FIT ME! makiažo pagrindą.Asmeniškai aš šio produkto ankščiau labai nemėgau, tačiau dabar jis tapo vienu iš mano mėgstamiausių... Nieko nelaukime ir pradėkime nagrinėti šį produktą!

1.KĄ ŽADA GAMINTOJAS?
Gelinis makiažo pagrindas yra lengvos tekstūros ir pralaidus orui, todėl leidžia jaustis gaiviai visą dieną. Fit me makiažo pagrindas idealiai prisitaiko prie odos spalvos. Jo sudėtyje nėra vaško ir užpildų, todėl tolygiai padengia veidą ir nepalieka jokio kaukės efekto. Apsaugos nuo kenksmingų saulės spindulių (SPF 18).

2. MAKIAŽO PAGRINDO PLIUSAI?

Makiažo pagrindo tikrai labai lengva tekstūra. Suteikia minimalų - vidutinį maskavimą, todėl puikiai tiks norint išgauti natūralų makiažo įvaizdį. Pudroje esantys silikonai sušvelnins veido odą. Suteikia odai natūralų jos švytėjimą.
Dar vienas labai didžiulis pliusas, jog didelė spalvų paletė ir yra laaaabai šviesių atspalvių, kaip man - šviesiaodei, tai labai naudinga, nes daugelis ''šviesiausių'' atspalvių man būna tiesiog per tamsūs. Pudroje yra netgi gan didelė UV apsauga (SPF 18).

3. MAKIAŽO PAGRINDO MINUSAI?

Mano manymu pagrindiniai minusi yra neilgas išsilaikymas ( atrodysite be makiažo pagrindo po maždaug 4-5 valandų ). Pudroje yra ganėtinai daug aliejų, todėl visiškai netiks riebios ar mišrios odos savininkėms. Taip pat nepatarčiau pirkti norinčioms didelio maskavimo, nes tai bus jūsų nusivylimas.

4. GAUTINIS VERDIKTAS?

 Aš šiai pudrai sakau TAIP. Kodėl? Žiemą beveik nenaudojau dekoratyvinės kosmetikos, o tai man pagelbėjo tvarkantis odos būklę. Taip pat mano oda tapo labai išsausėjusi ir išbalusi, todėl ši , kaip ir minėjau dabar yra mano favoritė, kadangi nenoriu didelio maskavimo ir odos dar didesnio išsausėjimo.
 Rekomenduoju norinčioms to paties rezultato!


P.S - komentaruose palikite savo rekomendacijas,apie kokią priemonę norėtumete paskaityti.


Ačiū,kad skaitėte.
Deimantė.


Komentarai

Populiarūs įrašai