L'OREAL INFALLIBLE 24H MATTE PUDROS APŽVALGA.

Sveikos merginos,
Šiandien šiame įraše jums papasakosiu apie turbūt daugeliui girdėtą makiažo pagrindą - L'OREAL INFALLIBLE 24H MATTE FOUNDATION. Kaip ši pudra atsirado mano  kosmetinėje? Labai paprastai. Lietuvoje ji buvo naujovė, tačiau kelios mano žiūrimos youtuberės ją buvo pagyrusios. Todėl vedama smalsumo ir patiklumo užsukau į Eurokos ir štai - ji jau pas mane.

1. KĄ ŽADA GAMINTOJAS?

Nepriekaištinga oda visą dieną! Ilgalaikį matinį efektą suteikiantis makiažo pagrindas „Infallible Matte" pasižymi ypač lengva tekstūra ir ilgai išliekančiu padengimu, net iki 24 valandų, užmaskuojančiu odos netobulumus tolygiai ir lengvai. Makiažo pagrindo sudėtyje esančios mineralinės mikro kempinėlės, sugeria riebalų perteklių iš karto, o švelni vandens pagrindo emulsija padeda lengvai ir tolygiai padengti veidą, be jokio kaukės efekto bei užtikrina komforto jausmą visai dienai.

2. MAKIAŽO PAGRINDO PLIUSAI?

Man tikrai patiko pudros maskavimas, ji kremines tekstūros ir nesunkiai sklaidosi ( man lengviausia šią pudrą dengti rankomis,sulyginu su kempinėle). Kaip ir gamintojas mums pažadėjo - tikrai išgausite matinį efektą. Išsilaiko gražiai apie 4-5 valandas. Taip pat padengus šiuo makiažo pagrindu veidas tampa labai švelnus,nesijaučia ''blyno '' efekto. Pudros kaina manau prienama kiekvienai (įsigyti galite eurokos - http://bit.ly/2oirtjN )

3. MAKIAŽO PAGRINDO MINUSAI?

Žiema man paliko prisiminimą - išsausėjusią odą. Kad ir kaip gaila, ši pudra jas labai išryškina ir man truputį pasausino odą.Nors maskuoja viską gerai,tačiau po uždengimo pastebėjau,jog paakių zona liko neužmaskuota taip,kaip norėčiau. Taip pat,kad ir kaip gerai šis makiažo pagrindas išsilaiko - po pusės dienos devėjimo ji ''nueina'' plėmais. Neatrodo itin natūraliai. Taip pat spalvų pasirinkimas mažas, o pati šviesiausia liko man per tamsi.

4. GALUTINIS VERDIKTAS ?

Deja,šiai pudrai sakau NE. Nors tai nėra pati mano prasčiausias mano naudotas makiažo pagrindas, tačiau man nesudarė labai gero įspūdžio, kadangi netiko mano veido odai ( tiek spalva , tiek tekstūra ) Tačiau puikiai tiks reibios odos savininkėms.

Deimantė.


Komentarai

Populiarūs įrašai